Haberler

Projemiz Avrupa Komisyonu ve Türkiye Ulusal Ajansı Tarafından Hibe ile Desteklenmeye Hak Kazandı

04.11.2019

Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin Geliştirilmesi Projemiz Avrupa Komisyonu ve Türkiye Ulusal Ajansı Tarafından Hibe ile Desteklenmeye Hak Kazandı                                                                         

Turizm Fakültemiz öğretim üyesi Prof. Dr. Salih Kuşluvan tarafından hazırlanan “Avrupa’da Küçük ve Orta Ölçekli Turizm İşletmeleri için Yetişkinlerin Dijital Pazarlama Yetkinliklerinin Geliştirilmesi” (Development of the Digital Marketing Competence of Adult Learners for Small and Medium-sized Tourism Enterprises in Europe) adlı proje, Erasmus+ programı kapsamında Avrupa Komisyonu ve Türkiye Ulusal Ajansı tarafından hibe ile desteklenmeye layık bulundu. Projede Türkiye’nin yanı sıra Belçika, Yunanistan ve İspanya proje ortağı ülkeler olarak yer alıyor. 

Projede İstanbul Medeniyet Üniversitesi Turizm Fakültesi’nden Prof. Dr. Salih Kuşluvan koordinatör ve araştırmacı, Eğitim Bilimleri Fakültesi’nden Doç. Dr. Özcan Erkan Akgün araştırmacı, Turizm Fakültesi’nden Dr. Öğr. Üyesi. Serkan Polat ve Araştırma Görevlisi Bahar Türkay araştırmacı olarak görev yapacaklar. Projenin Türkiye’deki diğer yerel ortağı Profesyonel Otel Yöneticileri Derneğini (POYD) temsilen POYD İstanbul Başkanı ve Ramada İstanbul Genel Müdürü Serkan Gümrükçü ve önceki dönem POYD İstanbul Başkanı ve Lcollection Hotels işletmecisi Muhammet Cüntay da projede yer alıyor.

Projenin amacı, küçük ve orta ölçekli turizm işletmelerinde çalışan girişimcilerin, yöneticilerin ve çalışanların dijital pazarlama yetkinliklerini ve yeterliliklerini tespit etmek ve geliştirmektir. Projenin toplam bütçesi 147.853 Avro olarak belirlenmiş olup proje kapsamında aşağıda belirtilen fikri çıktıların üretilmesi hedeflenmektedir:

1-Küçük ve orta ölçekli turizm işletmelerinde girişimci/yönetici ve çalışanların dijital pazarlama konusunda bilgi, beceri ve yetkinlik ihtiyaçlarına ilişkin araştırma raporu;

2-Turizm işletmelerine yönelik dijital pazarlama konularını kapsayan öğrenme üniteleri ve değerlendirme soruları (10 ünite ve değerlendirme soruları);

3-Dijital turizm pazarlamacısının sahip olması gereken yetkinlikler ve yeterlilikler;

4-Etkileşimli dijital turizm pazarlaması e-öğrenme platformu;

5-Dijital turizm pazarlaması konusunda öğrenme materyallerini ve değerlendirme sorularını içeren elektronik kitap.