Haberler

Avrupa Birliği Projesi Kapsamında Dijital Pazarlama Eğitimleri İspanya’da Verildi

30.06.2022

Avrupa Komisyonu ve Türkiye Ulusal Ajansı tarafından hibe ile desteklenen ve koordinatörlüğü’nü İstanbul Medeniyet Üniversitesi’nin yaptığı ‘Development of the Digital Marketing Competence of Adult Learners for Small and Medium-sized Tourism Enterprises (SMTEs) in Europe’ isimli Erasmus+ projesinin üçüncü uluslararası proje toplantısı ve ikinci öğrenme/öğretme/eğitim etkinliği İspanya’nın Huelva şehrinde yapıldı.

Adı geçen projenin ortakları arasında Türkiye’den Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD), Belçika’dan PhoenixKM BVBA, Yunanistan’dan IACuDit ve İspanya’dan Inercia Digital S. L. adlı kuruluşlar bulunuyor.

Projenin karma eğitim etkinliği kapsamında küçük ve orta ölçekli turizm işletmeleri çalışanlarına, yöneticilerine ve bu işletmelerde çalışma potansiyeli bulunan öğrencilere turizm işletmelerinde dijital pazarlama ile ilgili çeşitli konularda eğitimler verildi. Eğitim verilen konular arasında pazarlama ilkeleri ve dijital pazarlama stratejileri, web sitesi tasarımı ve kalitesi, içerik pazarlaması, dijital reklamlar, dijital dağıtım kanalları, arama motoru optimizasyonu, sosyal medyada pazarlama, mobil pazarlama, e-postayla pazarlama ve web analizleri ve performans ölçümü yer aldı.

Ayrıca yapılan proje toplantısında dijital turizm pazarlaması ile ilgili eğitim ünitelerinin ve yeterlilik çerçevesinin nasıl geliştirilebileceği tartışıldı. 

İspanya’nın Huelva şehrinde yapılan toplantıya; İstanbul Medeniyet Üniversitesi adına proje yürütücüsü Prof. Dr. Salih Kuşluvan, İstanbul Medeniyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi’nden Doç. Dr.  Özcan Erkan Akgün, Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Ülkay Atmaca, Ramada Old City Otel Genel Müdürü ve Softotel Management şirket sahibi Serkan Gümrükçü, Celex Travel Dr. Mehmet Bahar, Miracle Resort Hotel Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Ergun, Turizm Araştırmacısı Dr. Leyla Şişik katıldı.